Ndidi'den Solskjaer'e veda
Beşiktaş'ın bu yaz transfer döneminde kadrosuna kattığı isimlerden Wilfred Ndidi, Beşiktaş'tan ayrılan Ole Gunnar Solskjaer hakkında paylaşım yaptı.
Kaynak : Karakartal.com
Fotoğraf : AA
Beşiktaş'ın Avrupa'da Lausanne'a elenmesinin ardından siyah-beyazlı camiada önemli gelişmeler yaşandı.
Serdal Adalı yönetimi; önce Shaktar Donetsk, sonra da Lausanne'a karşı elenilmesinin ardından Ole Gunnar Solskjaer ile yollarını ayrıldı.
Solskjaer'in ayrılığının ardından açıklamalarda bulunan Wilfred Ndidi'nin sözleri ise şu şekilde:
"Birlikte çalışmak için çok vaktimiz olmadı, gelecekte başarılar dilerim. Teşekkürler."
Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayınWilfred Ndidi, Ole Gunnar Solskjaer'e veda etti: "Birlikte çalışmak için çok vaktimiz olmadı, gelecekte başarılar dilerim. Teşekkürler." pic.twitter.com/S7qKVzmQxU
— Sporx (@sporx) August 30, 2025
En çok okunan haberler
AVRUPA'DAN FUTBOL

Tottenham'dan kaleye 37'lik takviye

Jose Mourinho'dan Barcelona açıklaması!

Hull City'de sürpriz Abdülkadir Ömür gelişmesi

Julian Alvarez, ortalığı karıştırdı!

Jose Mourinho'dan Arda Güler kararı!

İşte Gattuso'nun yeni adresi

Balogun'dan ayrılık kararı

Jose Mourinho'dan 3 yeni transfer talebi

Alexander Sörloth'tan Juventus için; "Yorum yok!"

Leandro Trossard için dev teklif

Manchester City'de Maresca için 20 milyon euroluk anlaşma!
En çok yorumlanan haberler
















