Süper Lig'de Beşiktaş, Fenerbahçe, Galatasaray ve Trabzonspor şampiyonluk yarışında sonuna kadar gitmek ve ipi göğüslemek istiyor. Dört büyük takımdan kimin şampiyon olacağı merak edilirken, konuşulacak bir yorum gündeme geldi.
Türk futbolunun önemli isimlerinden Mustafa Denizli, şampiyonluk yarışıyla ilgili olarak açıklamalarda bulundu.
"BEŞİKTAŞ DAHA YAKIN"
Mustafa Denizli, Beşiktaş'ı şampiyonluk yarışında favori gördüğünü "Şu anda futboluyla ligin en keyif veren takımı tartışmasız Beşiktaş. 38-39. haftalarda şampiyon belli olur. Beşiktaş net bir şekilde avantajlı durumda." sözleriyle açıkladı.
"BEŞİKTAŞ'IN ENERJİSİ YÜKSEK"
Deneyimli teknik adam
ayrıca "Sergen Yalçın doğru ve dürüst bir insandır. Sergen Hoca'nın ve Beşiktaş'ın enerjisi yüksek. Sergen Hoca sevdiğim ve inandığım insandır. Ara
ara konuşuyoruz. Beşiktaş'ın dar bir kadrosunun olması aleyhine değil, lehine oldu. Beşiktaş 15-16, Fenerbahçe 20 kişiyle devam ediyor. Bu bence
avantajı." diye konuştu.
A MİLLİ TAKIM KADROSUNU SEN KUR, PAYLAŞ!



RESMİ: Real Madrid ayrılığı açıkladı! Dani Ceballos

Milan'dan Gonçalo Ramos için rekor bonservis!

Nico Paz Como'da kaldı! Real Madrid ile yeni anlaşma

Milan, Ramos için PSG'ye teklif yaptı

City'den rekor hamle: Anderson için dev bonservis

Barcelona yıldızı Pedri'den Julian Alvarez itirafı!

Manchester United'dan Nmecha atağı! Dev kulüpler sıraya girdi

Atletico Madrid'de anlaşma tamam: Le-Kang in

Ajax'tan Marc-Andre ter Stegen hamlesi

Real Madrid'den Nico Paz kararı: Geri alma maddesi devrede
















