Beşiktaş'ın milli kalecisi Mert Günok, Tirana karşılaşması sonrası Demirören Haber Ajansı'na (DHA) açıklamalarda bulundu.
Arnavutluk ekibi KF Tirana'yı 3-1 ve 2-0'lık skorlarla yenerek tur atlayan Beşiktaş'ın 34 yaşındaki file bekçisi, ''Zorlu bir zeminde
oynadık. Zeminden dolayı zorluk da yaşayacağımızı biliyorduk. Maçtan önce de istenmeyen olaylar çıktı. Ancak konsantrasyonumuzu da fazla bozmadı.
Zeminin gerektirdiği gibi oynadık. Oyun planımızın dışına çıktık. Bu sene pas oyununu benimseyen bir yapımız var. Uzun paslarla oynamak zorunda
kaldık. Turu geçtiğimiz için mutluyuz. Gol yemeden galibiyet aldığımız için de mutluyuz'' dedi.
''OYNADIĞIM EN KÖTÜ
ZEMİNLERDEN BİRİYDİ''
Gol yemeden kazandıkları için mutlu olduklarını vurgulayan tecrübeli kaleci, ''Benim bugüne
kadar oynadığım en kötü zeminlerden biriydi. Stat atmosferi çok güzel ancak zemin sıkıntılıydı. Belki de sıcağın da etkisiyle takımımız ilk yarının
son 15 dakikasında oyundan düştü. Bunu ben de gördüm. Arkadan uyarılarımızı yapmaya çalıştık'' şeklinde konuştu.
Siyah-beyazlıların, UEFA Avrupa Konferans Ligi 3'üncü Eleme Turu'nda Azerbaycan ekibi Neftçi Bakü ile eşleşmesini de değerlendiren Mert Günok,
''Bizim için zorlu bir karşılaşma olacak. Hedefimiz bir sonraki tura geçip sonra da gruplara kalmak. Sezon başı olmasından dolayı ve her
takımın gruplara kalmak için mücadele etmesinden ötürü kolay maç olmayacak. Bizim hedefimiz büyük. İnşallah gruplara kalacağız'' diyerek
sözlerini tamamladı.


Albert Riera'dan Bundesliga tepkisi!

Curtis Jones için 25 milyon euro'ya ret!

Manchester United'da Sesko kararı!

Tottenham'da veda kararı: Lucas Bergvall

Napoli'ye Luiz Henrique için transfer yanıtı!

Arsenal'den Morgan Rogers için 10 milyon euro

Newcastle United'dan Woltemade'ye veda planı!

Gareth Bale'den Jose Mourinho açıklaması

Liverpool'dan Diomande için yeni hamle!

8 yıllık hasret bitti: Malaga yeniden LaLiga'da
















