Beşiktaşımız, İstanbulspor ile 2-2 berabere kalırken teknik direktörümüz Valerien Ismael cezalı olduğu için kulübedeki yerini alamamıştı. Maçı locadan izleyen Ismael, kurmaylarına talimat vererek kimsenin soyunma odasından çıkmamasını istedi.
"KİMSE GİTMESİN, AŞAĞI İNİYORUM"
Fransız çalıştırıcımız, "Kimse gitmesin. Ben aşağıya iniyorum" diyerek uyarıda bulundu. TFF talimatına göre koyulan süre yasağının bitmesini bekleyen ve ardından soyunma odasına giden Ismael oyuncularına seslendi.
"HERKES KENDİNİ TOPLASIN"
Beşiktaş teknik patronu, "Bugün sahada Beşiktaş'a yakışan bir oyun yoktu. Sizden daha fazla mücadele bekliyorduk. Hepiniz kaliteli futbolcularsınız ama bunu sahada göstermelisiniz. Puan kayıpları yaşadık, bunu telafi edecek yine bizleriz. Herkes izinde kendini toplasın ve geri dönsün" dedi.
Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Roma'dan Greenwood için teklif hazırlığı

Nico Williams'tan geleceği için çarpıcı sözler

Thibaut Courtois: "Real Madrid'de bırakmak istiyorum"

Albert Riera'dan Bundesliga tepkisi!

Curtis Jones için 25 milyon euro'ya ret!

Manchester United'da Sesko kararı!

Tottenham'da veda kararı: Lucas Bergvall

Napoli'ye Luiz Henrique için transfer yanıtı!

Arsenal'den Morgan Rogers için 100 milyon euro

Newcastle United'dan Woltemade'ye veda planı!



















