Beşiktaş'ın G.Saray'ın Bursa beraberliğiyle 2 puan kaybettiği haftada Mersin İdmanyurdu'nu geçip, lider F.Bahçe'nin ensesinde
soluğunu iyice hissettirmesi yöneticileri mest etti.
Ligin ilk yarısındaki performanslarından biraz uzakta olsalar da devre arası yapılan
takviyelerin takıma pozitif etkide bulunduğu görüşünde birleşen siyah-beyazlı idareciler, forma rekabetinin getirdiği hırsın şampiyonluk yarışında
kendilerini bir adım öne çıkartacağını düşünüyor.
Başkentteki 2-1'lik galibiyetin ardından yaptıkları durum değerlendirmesinde Tolgay
Arslan, Opare ve Milosevic transferleriyle hedefi 12'den vurduklarını belirten yöneticiler, "Güçlü ve genç kadromuz doğru hamlelerle daha da kuvvetli
hale geldi. Her bölgede birçok alternatifimiz olması hem lig hem kupa hem de Avrupa'daki yoğun maç trafiğinde bizim işimizi kolaylaştıracak. Transfer
döneminde ne denli isabetli tercihler yaptığımız daha ilk maçta ortaya çıktı. Kızışan forma rekabeti, mevcut kadrodaki isimlerin de performansını
direkt etkiledi. Eleştirilen Oğuzhan'ın grafiği bile bir tık yukarı çıktı. Takımdakiler yeni arkadaşlarına alışınca çok daha farklı bir Beşiktaş
izleyeceğiz. Transferlerin getirdiği artıların meyvelerini zaman geçtikçe çok daha verimli bir şekilde toplayacağız" ifadelerini kullandılar.

Milan, Ramos için PSG'ye teklif yaptı

City'den rekor hamle: Anderson için dev bonservis

Barcelona yıldızı Pedri'den Julian Alvarez itirafı!

Manchester United'dan Nmecha atağı! Dev kulüpler sıraya girdi

Atletico Madrid'de anlaşma tamam: Le-Kang in

Ajax'tan Marc-Andre ter Stegen hamlesi

Real Madrid'den Nico Paz kararı: Geri alma maddesi devrede

Arsenal, Hincapie'nin tapusunu aldı

Tottenham'dan kaleye 37'lik takviye

Jose Mourinho'dan Barcelona açıklaması!


















