Kesenin ağzı açılacak
Siyah beyazlı yönetim, ilk derbi zaferinin alınması için kesenin ağzını açacak.
Kaynak : Hürriyet
DAHA ÖNCEKİ ÖDEME İŞE YARAMAMIŞTI
Öte yandan siyah beyazlı yönetim, takımı derbiye motive etmek için kesenin ağzını açtı. Gaziantepspor maçı öncesi 20 milyon liralık birikmiş alacakları ödeyen ancak buna karşın puan kayıpları yaşayarak şampiyonluk yarışından kopan takıma yönetim yine de moral vermek için yüksek bir prim vermeyi planlıyor. Yönetim, derbi kazanılırsa futbolculara normal primin üzerinde ödeme yapacak.
A takım sorumlusu Mete Vardar, “Normal prim 20’şer bin TL. Ama derbi için bu rakamı 30 bin liraya çıkardık. Bunu da maç bitiminde oyunculara açıklayacağız” diye konuştu.Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
En çok okunan haberler
AVRUPA'DAN FUTBOL

Jose Mourinho'dan Barcelona açıklaması!

Hull City'de sürpriz Abdülkadir Ömür gelişmesi

Julian Alvarez, ortalığı karıştırdı!

Jose Mourinho'dan Arda Güler kararı!

İşte Gattuso'nun yeni adresi

Balogun'dan ayrılık kararı

Jose Mourinho'dan 3 yeni transfer talebi

Alexander Sörloth'tan Juventus için; "Yorum yok!"

Leandro Trossard için dev teklif

Manchester City'de Maresca için 20 milyon euroluk anlaşma!

Jose Mourinho ayrılığa engel oldu: Gonzalo Garcia
En çok yorumlanan haberler




















