A Milli Futbol Takımı'nda Kenan Yıldız, Romanya karşılaşmasının ardından açıklamalarda bulundu.
İlk yarıda zorlandıklarını ancak ikinci yarıda oyunun değiştiğini ifade eden genç futbolcu, "İlk yarıda çok savunmada kaldı. Üstümde 3 oyuncuları vardı. Sadece gol atamadık ilk yarıda. İkinci yarıda golü bulduk ve daha iyi oldu. İtalya'da da böyleler ama ben çok çalışıyorum." dedi.
"RAKİP FARK ETMEZ"
Play-off sürecinde rakip ayırt etmediklerini vurgulayan Kenan Yıldız, "Slovakya, Kosova fark etmez. İkisi de fark etmez. Hazırlanmamız lazım." ifadelerini kullandı.
"BU TAKIMLA GURUR DUYUYORUM"
Takımın potansiyeline de dikkat çeken milli oyuncu, "Bu takımla çok gurur duyuyorum. Biz çok iyi bir jenerasyonuz. Biz en iyisini yapalım. 24 senedir gitmiyoruz, baskıya gerek yok." sözleriyle konuşmasını noktaladı.
Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın

Hull City'de hedef Thomas Meunier

Jose Mourinho'dan Arda Güler'i şoke eden telefon!

Como'nun 25 milyon euroluk teklifine Chelsea'den ret: Chalobah

Xabi Alonso istedi: Chelsea, 30 milyon euroyu gözden çıkardı

Fulham, Bayern Münih'ten transferi açıkladı: Jonah Kusi Asare

Yan Diomande için 112 milyon euro!

RESMİ: Real Madrid ayrılığı açıkladı! Dani Ceballos

Milan'dan Gonçalo Ramos için rekor bonservis!

Nico Paz Como'da kaldı! Real Madrid ile yeni anlaşma

Milan, Ramos için PSG'ye teklif yaptı














