Beşiktaş Basın Sözcüsü Metin Albayrak, Adana Demirspor'a 2-1 mağlup oldukları maçın ardından açıklamalarda bulundu.
İŞTE ALBAYRAK'IN SÖZLERİ...
Veli'nin fair-play dersi veren hareketini değerlendiren Albayrak, "Türk futbolunda görmek istediğimiz, herkesin arzuladığı bir hareket. Bu tür
hareketlerin öne çıkması, futbolun gelişmesi açısından da önemli. Kazanmak için her yol mübah değil. Şerefinle oynayıp, kazanma ilkemiz var. Veli'yi
centilmence hareketinden dolayı tebrik ediyoruz." dedi.
"DERS ÇIKARILMASI GEREKİYOR"
İyi oynamadıklarını itiraf eden yönetici, "Bugün iyi oynamadık, rakibimiz iyi oynayıp
kazandı. Aralık ayında çok maçtan dolayı takım yorgun. Bugün onu sizler de görmüşsünüzdür. Telafi edecek maçlar var. Her kaybedilmiş maçtan sonra,
ders çıkarılması, tedbirler alınması da gerekiyor. Teknik ekibimiz gerekli tedbirleri alacaktır."
"GÜNDÜZ MAÇI GÜZEL OLDU"
"Gündüz maçı olması güzel. Güzel bir atmosferdi. Kapasite dolmuştu, büyük bir katılım vardı. Yayıncı kuruluşa teşekkür ederiz, onların da burada maçı oynamamızda emeği oldu. Gece maçıydı daha önce."
Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Tottenham'dan kaleye 37'lik takviye

Jose Mourinho'dan Barcelona açıklaması!

Hull City'de sürpriz Abdülkadir Ömür gelişmesi

Julian Alvarez, ortalığı karıştırdı!

Jose Mourinho'dan Arda Güler kararı!

İşte Gattuso'nun yeni adresi

Balogun'dan ayrılık kararı

Jose Mourinho'dan 3 yeni transfer talebi

Alexander Sörloth'tan Juventus için; "Yorum yok!"

Leandro Trossard için dev teklif

















