Kadınlar derbisinde Fenerbahçe'ye mağlup olduk
Turkcell Kadınlar Süper Lig'in 3. haftasında Beşiktaş, Fenerbahçe'ye 2-1 yenildi.
Kaynak : Karakartal.com
Fotoğraf : AA
Turkcell Kadın Futbol Süper Ligi üçüncü hafta maçında derbi maçta Beşiktaş ile Fenerbahçe karşı karşıya geldi.
İBB GOP Halit Kıvanç
Stadı'nda oynanan maçı, Sarı-Lacivertliler 2-1 kazandı.
Fenerbahçe'ye galibiyeti getiren golleri penaltıdan 10. dakikada ve 67. dakikada
Marta Gox kaydetti. Beşiktaş'ın tek golü ise 16. dakikada Esra Manya'dan geldi.
Bu sonuçla birlikte ligde
3'te 3 yapan Fenerbahçe Beko, liderlik koltuğuna oturdu. Ligde ilk yenilgisini alan Beşiktaş ise 6 puanda kaldı ve 4. sırada konumlandı.
Ligde bir sonraki hafta Beşiktaş, Hakkarigücü'nü konuk edecek. Fenerbahçe ise 1207 Antalya ile deplasmanda karşılaşacak.
En çok okunan haberler
AVRUPA'DAN FUTBOL

Manchester City'den Elliot Anderson için 92.5 milyon euro'luk hazırlık!

Acun Ilıcalı'dan transfer açıklaması!

Michael Olise için Real Madrid yanıtı!

Juventus'ta yeni rota Emiliano Martinez

Fiorentina'da Fabio Grosso dönemi

Lille'de Olivier Giroud ile devam kararı

Fulham'da Raul Jimenez'e veda karar

İşte Jose Mourinho'nun transfer planları

Divock Origi'dan futbola veda kararı

Inter'den Galatasaray'a transfer mesajı: Nicolo Barella

Real Madrid'den Julian Alvarez sürprizi!
En çok yorumlanan haberler

















