Beşiktaşlı yöneticiler şok yenilginin ardından statta bir araya gelerek, Teknik Direktör Slaven Bilic’in durumunu masaya yatırdı. Yöneticilerin
büyük bölümünün, Hırvat hocayla sezon sonunda yolların ayrılması yönünde görüş belirttikleri öğrenildi.
Son 10 günde kaybedilen 7 puanın
faturasını Bilic’e kesen siyah-beyazlıların, futbol takımının yeni sezonda çok kariyerli bir isme emanet edilmesi gerektiğini dile getirdikleri
kaydedildi.
Beşiktaş sezon sonunda Bilic’i gönderirse kalan 1 yıllık opsiyonlu sözleşme gereğince Hırvat teknik adama 500 bin euro ödemek zorunda kalacak. İstifa etmesi veya karşılıklı anlaşma sağlanması durumunda Bilic’e herhangi bir ödeme yapılmayacak.
Bu arada son düdüğü
beklemeden stattan ayrılan Başkan Fikret Orman’ın devre arasında yönetici Mete Vardar’a, “Mete takıma söyle doğru düzgün top oynasınlar” dediği
öğrenildi. Vardar’ın da oyuncularla bir görüşme yaptığı ifade edildi.

Tottenham'dan kaleye 37'lik takviye

Jose Mourinho'dan Barcelona açıklaması!

Hull City'de sürpriz Abdülkadir Ömür gelişmesi

Julian Alvarez, ortalığı karıştırdı!

Jose Mourinho'dan Arda Güler kararı!

İşte Gattuso'nun yeni adresi

Balogun'dan ayrılık kararı

Jose Mourinho'dan 3 yeni transfer talebi

Alexander Sörloth'tan Juventus için; "Yorum yok!"

Leandro Trossard için dev teklif

















