İlhan Mansız'dan Bilic yorumu
Eski milli futbolcu İlhan Mansız, Beşiktaş'ı da değerlendirdi.
Kaynak : Anadolu Ajansı
Belpa Buz Pateni Sarayı'nda düzenlenen Türkiye Artistik Buz Pateni Şampiyonası'na ikinci gün yarışlarıyla devam edildi. Futbolculuk döneminde Beşiktaş formasıyla attığı gollerle adından söz ettiren Mansız, bu kez yeteneklerini buz pateninde sergiledi.
"Bilic iyi işler çıkarıyor"
Beşiktaş'ın performansını değerlendiren Mansız, "Hem Avrupa hem de ligde gayet iyi gidiyorlar. Genç bir takım olmaları dezavantaj değil. Takım olgusuna sahipler" dedi.
Mansız, Beşiktaş Teknik Direktörü Slaven Bilic'in de iyi bir iş çıkardığını vurgulayarak, "Siyah-beyazlı takımdaki ikinci sezonu. Türkiye'deki en büyük sorun istikrar. Hocaya güvenilip istikrar yakalanılırsa büyük başarılara imza atılacaktır" değerlendirmesinde bulundu.
Siyah-beyazlı takımın Senegalli futbolcusu Demba Ba'dan da övgüyle bahseden Mansız, "Çok iyi bir golcü. Beşiktaş taraftarının uzun zamandır özlemini çektiği bir forvet. O yüzden taraftarın içi rahat olsun. Çok faydalı bir oyuncu" ifadelerini kullandı.Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
En çok okunan haberler
AVRUPA'DAN FUTBOL

Manchester City'de Maresca için 20 milyon euroluk anlaşma!

Jose Mourinho ayrılığa engel oldu: Gonzalo Garcia

Bayern Münih'ten Laimer için karar!

Inaki Pena'nın yeni adresi belli oldu!

Inter, Palestra transferinde sona yaklaştı

Al Ahli'den Thiago Almada için teklif

Roma'dan Greenwood için teklif hazırlığı

Nico Williams'tan geleceği için çarpıcı sözler

Thibaut Courtois: "Real Madrid'de bırakmak istiyorum"

Albert Riera'dan Bundesliga tepkisi!

Curtis Jones için 25 milyon euro'ya ret!
En çok yorumlanan haberler

















