Beşiktaş'ın ligin en fazla kırmızı kart gören takımı olmasını değerlendiren 2. Başkan Ahmet Nur Çebi, "Başkanımız, takımın futbol oynamak ve
futbolu güzelleştirmek için çalıştığını ancak bunun nedense kartlar yoluyla cezalandırıldığını söylemişti. Aldığımız cezalar ve gördüğümüz kartlar bu
bakış açısını doğruluyor" ifadesini kullandı.
Sözleşmesi sezon sonu tamamlanacak olan Atiba ile yeni bir görüşme yaptıklarını söyleyen
Çebi, "Oyuncumuz takımda kalmak istiyor. Biz de kendisinden memnunuz. Ancak şimdiden anlaştık diyemem. Görüşmelerimiz sürüyor. Bizim belirlediğimiz
şartlar var. Sözleşme imzaladığımız her oyuncu ile bu şartlar doğrultusunda anlaştık. Eğer bu şekilde davranmasaydık en az 10 milyon euro daha fazla
ödeme yapmak zorunda kalırdık" şeklinde konuştu.
Çebi son haftalarda gösterdiği performans ile takıma katkı sağlayan Tomas Sivok ile de yeniden anlaşmak için görüşebileceklerini söyledi.
EŞİT YARIŞ, EŞİT REKABET
Yönetim olarak Beşiktaş'a çıkan orantısız
kartları algılamakta güçlük çektiklerini belirten Çebi, şöyle devam etti:
"Kimse Beşiktaş'a gösterilen kartlara duyarsız kalamaz, yokmuş gibi davranamaz. Her şeye rağmen yıkılmadık, ayaktayız. Yolumuza emin adımlarla devam ediyoruz. Her zaman bir şeyin savunucusu olduk; Eşit yarış, eşit rekabet ve adil kararlar... Biz sadece kendimiz için değil herkes için adalet istiyoruz."
Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
RESMİ: Real Madrid ayrılığı açıkladı! Dani Ceballos

Milan'dan Gonçalo Ramos için rekor bonservis!

Nico Paz Como'da kaldı! Real Madrid ile yeni anlaşma

Milan, Ramos için PSG'ye teklif yaptı

City'den rekor hamle: Anderson için dev bonservis

Barcelona yıldızı Pedri'den Julian Alvarez itirafı!

Manchester United'dan Nmecha atağı! Dev kulüpler sıraya girdi

Atletico Madrid'de anlaşma tamam: Le-Kang in

Ajax'tan Marc-Andre ter Stegen hamlesi

Real Madrid'den Nico Paz kararı: Geri alma maddesi devrede















