"Herkes Beşiktaşlı olsun"
Beşiktaş'ta yöneticiler Ahmet Nur Çebi ve Erdal Torunoğulları, Liverpool maçı hakkında konuştu.
Kaynak : DHA
Ahmet Nur Çebi yaptığı açıklamada buraya boşuna gelmediklerini ve hedeflerinin galibiyet olduğunu söyledi. Ahmet Nur Çebi "3 sonuçlu bir maç ama gönlümden geçen 1-0 yada 2-1'lik bir skor olarak geçiyor" dedi. Beşiktaş taraftarına da teşekkür eden Çebi "Buraya gelen taraftarlarımıza çok teşekkür ederim. Beşiktaş'ın büyüklüğünü bir kez daha gösterdiler. " ifadelerini kullandı. "Türkiye'ye buradan mesajınız var mı ?" sorusuna Beşiktaş Kulübü 2.Başkanı Ahmet Nur Çebi "Bugün herkes Beşiktaşlı olsun" dedi.
Beşiktaş Kulübü Dış İlişkilerden Sorumlu yönetim kurulu üyesi Erdal Torunoğulları ise zorlu Liverpool maçı ile ilgili olarak "Mutlaka gol atmalıyız" dedi.Skor tahminde de bulunan Torunoğulları "Gönlümden geçen skor 2-1" şeklinde konuştu.İngiltere'ye gelen Beşiktaş taraftarı için ise "Umarım istediğimiz bir sonuç ile ayrılırız ve maç sonu beraber kutlarız " ifadelerini kullandı.Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
En çok okunan haberler
AVRUPA'DAN FUTBOL

RESMİ: Real Madrid ayrılığı açıkladı! Dani Ceballos

Milan'dan Gonçalo Ramos için rekor bonservis!

Nico Paz Como'da kaldı! Real Madrid ile yeni anlaşma

Milan, Ramos için PSG'ye teklif yaptı

City'den rekor hamle: Anderson için dev bonservis

Barcelona yıldızı Pedri'den Julian Alvarez itirafı!

Manchester United'dan Nmecha atağı! Dev kulüpler sıraya girdi

Atletico Madrid'de anlaşma tamam: Le-Kang in

Ajax'tan Marc-Andre ter Stegen hamlesi

Real Madrid'den Nico Paz kararı: Geri alma maddesi devrede

Arsenal, Hincapie'nin tapusunu aldı
En çok yorumlanan haberler














