Manchester United'ın efsane isimlerinden Gary Neville, ligde Arsenal'in şampiyon olacağını söyledi.
Neville, "Arsenal'in şampiyon olacağına eminim! Liverpool önceki sezonlarda Virgil van Dijk veya Salah'ı kaybetmiş olsaydı, başları belaya girerdi. Ama Arsenal'de benzer bir durumun yaşanacağını, bir oyuncunun şampiyonluğu kaybetmeye yol açacağını hayal edemiyorum. İki stoperlerini kaybetseler bile! Tüm pozisyonları doldu! Saka sakatlandı ama Madueke onun yerini aldı. Her pozisyonda aynı kalitede yeterli sayıda oyuncuları var." dedi.
Sözlerine devam eden Neville, "Bu şampiyonluğu onlardan kim alabilir? Manchester City'nin eski seviyesine dönüp Arsenal'e tekrar meydan okuyacağını sanmıyorum! Guardiola bir dahi ama hak ettikleri seviyede oyuncuları ya da takımı yok! Liverpool onlara meydan okuyabilecek tek takım ama çok çabuk toparlanmaları gerekiyor." diye konuştu.
Arsenal, Premier Lig'de 10 haftada topladığı 25 puanla lider durumda. Liverpool'un ise 18 puanı bulunuyor.
Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın

Milan'dan Gonçalo Ramos için rekor bonservis!

Nico Paz Como'da kaldı! Real Madrid ile yeni anlaşma

Milan, Ramos için PSG'ye teklif yaptı

City'den rekor hamle: Anderson için dev bonservis

Barcelona yıldızı Pedri'den Julian Alvarez itirafı!

Manchester United'dan Nmecha atağı! Dev kulüpler sıraya girdi

Atletico Madrid'de anlaşma tamam: Le-Kang in

Ajax'tan Marc-Andre ter Stegen hamlesi

Real Madrid'den Nico Paz kararı: Geri alma maddesi devrede

Arsenal, Hincapie'nin tapusunu aldı
















