Beşiktaşımız, Süper Lig’in 33. haftasında Gençlerbirliği ile oynayacağı maçın hazırlıklarına başladı.
Teknik Direktörümüz Samet Aybaba
yönetiminde BJK Nevzat Demir Tesisleri’nde basına kapalı yapılan çalışma 1.5 saat sürdü.
Kondisyon ve taktik çalışması yapan
siyah-beyazlılarımız, idmana ısınma koşularıyla başladı. 5’e 2 çalışması ve ayak tenisiyle devam eden antrenman, serbest yapılan koşular sonrası sona
erdi.
Antrenman tedavilerine devam edilen; Uğur Boral, İsmail Köybaşı ve İbrahim Toraman ile belinde ve kalçasında ağrı olan Fernandes,
sağ arka adalesinde ağrısı olan Niang ve salonda çalışan Ersan katılmadı. Gökhan ve Almeida özel program doğrultusunda çalıştı.
Futbol
Takımımız, Gençlerbirliği maçı hazırlıklarına yarın (8 Mayıs) saat 11:00’de basına açık yapacağı antrenmanla devam edecek.

İşte Gattuso'nun yeni adresi

Balogun'dan ayrılık kararı

Jose Mourinho'dan 3 yeni transfer talebi

Alexander Sörloth'tan Juventus için; "Yorum yok!"

Leandro Trossard için dev teklif

Manchester City'de Maresca için 20 milyon euroluk anlaşma!

Jose Mourinho ayrılığa engel oldu: Gonzalo Garcia

Bayern Münih'ten Laimer için karar!

Inaki Pena'nın yeni adresi belli oldu!

Inter, Palestra transferinde sona yaklaştı



















