Beşiktaş'ın başında Süper Lig'deki ilk yenilgisini Tüpraş Stadı'nda Gaziantep FK'ya karşı alan Ole Gunnar Solskjaer, cumartesi akşamı oynanan
mücadelede de Konyaspor'a boyun eğdi.
Rakibi, 9 kişi kalmasına rağmen sahada pek bir varlık gösteremeyen siyah-beyazlılar, Solskjaer
yönetiminde üst üste aldığı bu iki mağlubiyetle üçüncülük yarışında da büyük bir darbe yedi. Alınan bu yenilgiler ve oynanan kötü oyun sonrasında
taraftarlar çılgına döndü.
TEK YOLU GALATASARAY'I YENMEK
Siyah-beyazlı futbolseverler, karşılaşmanın ardından sosyal
medyadan futbolcuları sert sözlerle eleştirdi. Eleştirileri gören oyuncular; daha soyunma odasından çıkmadan Galatasaray derbisi için yemin etti.
Takım kaptanlarından Mert Günok'un arkadaşlarına; "Taraftarla aramızı düzeltmemizin tek yolu milli ara sonrasında oynayacağımız
Galatasaray derbisini kazanmak" diyerek seslendi. Oyuncular derbi galibiyeti için birbirlerine söz verdi.
SOLSKJAER: "BİZE YAKIŞMADI"
Norveçli teknik adamın Konyaspor maçının ardından soyunma odasında oyuncularına; "İki haftada hem aldığımız sonuçlar hem de oynadığımız oyun bize yakışmadı. Milli arada kendimizi toparlayacağız. Bu arada sizden elinizden gelenin daha fazlasını yapmanızı bekliyorum" dediği öğrenildi.
Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Tottenham'dan kaleye 37'lik takviye

Jose Mourinho'dan Barcelona açıklaması!

Hull City'de sürpriz Abdülkadir Ömür gelişmesi

Julian Alvarez, ortalığı karıştırdı!

Jose Mourinho'dan Arda Güler kararı!

İşte Gattuso'nun yeni adresi

Balogun'dan ayrılık kararı

Jose Mourinho'dan 3 yeni transfer talebi

Alexander Sörloth'tan Juventus için; "Yorum yok!"

Leandro Trossard için dev teklif


















