Beşiktaş başkanı Fikret Orman, son günlerde tartışmalara sebep olan bir ses kayıtı iddiası ile ilgili ilk değerlendirmesini yaptı.
Beşiktaş'ta başkan Fikret Orman, kendi hakkında çıkan bir konuşmayı içeren ses kayıtları iddiaları sonrası sessizliğini bozdu.
Fikret Orman,
Vodafone Arena’nın namus borcu olduğunun altını çizdi.
Gündemdeki gelişmeleri değerlendiren Orman, “Biz bu stadı yapmak için her şeye göğüs
gerdik. Ne zorluklar çektiğimi de herkes görsün. Her şeye rağmen ben bu stadı bitireceğim. Biz bu yola baş koyduk” diye konuştu.
TAPE AÇIKLAMASI
Tepkiler için “Bilip
bilmeden konuşuluyor, tenkit ediliyor” diyen Orman, internete sızan tapelerdeki iddialar konusunda da “Bizim hakkımızda kimin ne düşündüğü önemli
değil, biz işimize bakıyoruz” değerlendirmesini yaptı.

Manchester City'de Maresca için 20 milyon euroluk anlaşma!

Jose Mourinho ayrılığa engel oldu: Gonzalo Garcia

Bayern Münih'ten Laimer için karar!

Inaki Pena'nın yeni adresi belli oldu!

Inter, Palestra transferinde sona yaklaştı

Al Ahli'den Thiago Almada için teklif

Roma'dan Greenwood için teklif hazırlığı

Nico Williams'tan geleceği için çarpıcı sözler

Thibaut Courtois: "Real Madrid'de bırakmak istiyorum"

Albert Riera'dan Bundesliga tepkisi!



















