Spor Toto Süper Lig’de haftayı 2-1’lik Kardemir Karabükspor galibiyetiyle kapatan Siyah-Beyazlı ekip, üçüncü olarak gittiği Ankara’dan İstanbul’a
lider olarak döndü. Karşılaşma sonrası uçak yolculuğu sırasında teknik heyetten oyunculara herkesi tek tek kutlayan Fikret Orman, camiaya umut
dağıttı.
“Maç içinde resmen gittik geldik” diyerek sözlerine başlayan Orman ardından, “Her şeyin zoru daha makbüldür. Şampiyonluk
yürüyüşümüz her geçen hafta emin adımlarla sürüyor. Herkes bu sezon şampiyonluğu en fazla Beşiktaş’ın hak ettiğini söylüyor. Gittiğimiz her yerde
sevgi ve saygı görüyoruz. Anadolu evimiz gibi. Camiamız rahat olsun, şampiyon biz olacağız” diye konuştu.
‘Dünya tarihine geçeceğiz’
Ligde şampiyonluk yolunda tek yürek olduklarını belirten Başkan Orman, “Futbolun başındaki Ahmet Nur Çebi, teknik ekip, oyuncular ve diğer kadroya olan güvenim sonsuz. Bu takım, herşeyin en güzelini hak ediyor. Dünya tarihinde bir ilke imza atacağız. Stadı olmadan şampiyon olan tek takım olarak dünya futbol tarihine adımızı altın harflerle yazdıracağız” ifadelerini kullandı.
Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Como'nun 25 milyon euroluk teklifine Chelsea'den ret: Chalobah

Xabi Alonso istedi: Chelsea, 30 milyon euroyu gözden çıkardı

Fulham, Bayern Münih'ten transferi açıkladı: Jonah Kusi Asare

Yan Diomande için 112 milyon euro!

RESMİ: Real Madrid ayrılığı açıkladı! Dani Ceballos

Milan'dan Gonçalo Ramos için rekor bonservis!

Nico Paz Como'da kaldı! Real Madrid ile yeni anlaşma

Milan, Ramos için PSG'ye teklif yaptı

City'den rekor hamle: Anderson için dev bonservis

Barcelona yıldızı Pedri'den Julian Alvarez itirafı!















