Fenerbahçe, Mert Günok'u açıkladı
Fenerbahçe, Mert Günok'u kadrosuna kattığını açıkladı.
Kaynak : Sporx.com
Fotoğraf : Imago
Milli kaleci kendisini 2.5 yıllığına sarı lacivert renklere bağlayan sözleşmeye imza attı.
Transferin gerçekleşmesinin ardından Mert Günok, Sportif Direktör Devin Özek ve Futbol Şube Sorumlusu Ertan
Torunoğulları açıklamalarda bulundu.

"GERİ DÖNDÜĞÜM İÇİN ÇOK DUYGUSALIM"
Çok duygusal olduğunu dile getiren Mert Günok,
"Buraya tekrardan geri döndüğüm için çok duygusalım. İlk anlardan itibaren duygu dolu anlar yaşadım. Normalde doğaçlama olarak röportaj
yaparken çok zorlanmam ama bugün yapacağım bütün röportajlarda zorlanacak gibi duruyorum." açıklamasında bulundu.
"ŞAMPİYON OLACAĞIMIZA İNANIYORUM"
34 numaralı formayı seçmesinin nedenini anlatan Günok,
"34 numaralı formayla birçok başarı yaşadım. O yüzden yine 34 numarayı giymek istedim. Bu numaranın uğuruna ve sezonun sonunda şampiyon
olacağımıza inanıyorum." dedi.
"BEN HEP KADIKÖY'DE YAŞADIM, BÜYÜDÜM"
Taraftarların desteğini hissettiğini söyleyen Günok, "Taraftarlarımız bana çok güzel mesajlar gönderiyorlar. Onların desteğini gerçekten
arkamda hissediyorum. Ben hep Kadıköy'de yaşadım, büyüdüm. Fenerbahçe'den ayrıldıktan sonra bile beni ne zaman görseler beni ne kadar çok sevdiklerini
ve yeniden Fenerbahçe'de görmek istediklerini söylemişlerdir. Tekrardan bu duyguyu yaşayacağım ve bu formayı giyeceğim için çok mutluyum."
açıklaması yaptı.
Sportif Direktör Devin Özek ise "Mert ailemize hoş geldin. Çok seviniyoruz. İnşallah
başarılı seneler geçireceğiz." dedi.
"MAYIS'TA ŞAMPİYON OLACAĞIZ"
Mert Günok'u Fenerbahçe'nin çocuğu olarak tanımlayan Ertan Torunoğulları, "Mert, camiamıza hayırlı uğurlu olsun. Camiamızın bir çocuğu.
10 yaşında Fenerbahçemize geldi. 15 yıl görev aldı. Küçük bir ayrılıktan sonra yuvaya dönmesi, hepimizi sevindirdi. Mert, hocamızın da çok istediği ve
beğendiği bir kaleciydi. Mert kaleci ve artı Samandıra'da bir ağabey. İnşallah şampiyon olacağız ve bunda Mert'in de çok büyük katkısı olacak.
Transfer dönemi 6 Şubat'a kadar devam ediyor. Çizdiğimiz yolda transferlerimize devam ediyoruz. Başkanımızın da söylediği gibi sahada mücadele eden ve
tekmeye kafa koyan oyuncuları istiyoruz. Öyle bir takım kuracağız, demiştik. Guendouzi sağlık kontrolünden geçiyor. Başkanımızın söylediği tipte bir
oyuncu. Sahadaki mücadelesini hep birlikte göreceğiz. Taraftarlarımız rahat olsunlar. Çizdiğimiz yolda, Başkanımızın direktifinde ilerliyoruz. Bundan
sonra da belki bir iki transferimiz daha olacak. İnşallah hep birlikte Mayıs'ta şampiyon olacağız." ifadelerini kullandı.

En çok okunan haberler
AVRUPA'DAN FUTBOL

RESMİ: Real Madrid ayrılığı açıkladı! Dani Ceballos

Milan'dan Gonçalo Ramos için rekor bonservis!

Nico Paz Como'da kaldı! Real Madrid ile yeni anlaşma

Milan, Ramos için PSG'ye teklif yaptı

City'den rekor hamle: Anderson için dev bonservis

Barcelona yıldızı Pedri'den Julian Alvarez itirafı!

Manchester United'dan Nmecha atağı! Dev kulüpler sıraya girdi

Atletico Madrid'de anlaşma tamam: Le-Kang in

Ajax'tan Marc-Andre ter Stegen hamlesi

Real Madrid'den Nico Paz kararı: Geri alma maddesi devrede

Arsenal, Hincapie'nin tapusunu aldı
En çok yorumlanan haberler














