Beşiktaş'ın genç kalecisi Ersin Destanoğlu, Kasımpaşa karşısında bir penaltı kurtarışı yaptı ancak bu kurtarış, Beşiktaş'ın sahadan 1-0'lık yenilgiyle ayrılmasını engelleyemedi.
Karşılaşmanın ardından açıklamalarda bulunan Ersin, "Maça iyi başlamadık. İlk 45 dakika top kayıplarımız oldu. Devre arasında konuştuk ve direnç koyduk. 3 puan için her şeyi yaptık. Bu maç geride kaldı. Avantajlarımız var. Şampiyonluğa inanıyoruz Bu mağlubiyet bize iyi ders oldu. Yolumuza bakacağız" dedi.
Hakem Halil Umut Meler hakkında da konuşan Ersin, "Hakem ağabeye bir şey demek
istemiyorum. Yaşımız genç, eleştirmek bizim şeyimiz değil. Gerekenleri söylerler. Topu 1 kere almaya gidiyoruz uyarıyor. Millet neler yapıyor,
uyarılmıyor. Teraziyi biraz daha dengeli tutmaları gerekiyor" şeklinde konuştu.
ŞİMDİ SÖZ SENDE BEŞİKTAŞLI1!
BU SORULAR SENİN İÇİN...

Milan, Ramos için PSG'ye teklif yaptı

City'den rekor hamle: Anderson için dev bonservis

Barcelona yıldızı Pedri'den Julian Alvarez itirafı!

Manchester United'dan Nmecha atağı! Dev kulüpler sıraya girdi

Atletico Madrid'de anlaşma tamam: Le-Kang in

Ajax'tan Marc-Andre ter Stegen hamlesi

Real Madrid'den Nico Paz kararı: Geri alma maddesi devrede

Arsenal, Hincapie'nin tapusunu aldı

Tottenham'dan kaleye 37'lik takviye

Jose Mourinho'dan Barcelona açıklaması!

















