Paris Saint-Germain Teknik Direktörü Luis Enrique, Ousmane Dembele ile ilgili açıklamalarda bulundu.
İspanyol teknik adam, Şampiyonlar Ligi'ndeki Arsenal maçının kadrosuna almadığı Dembele için, "Bir oyuncu sorumluluklarını yerine getirmediğinde bu tarz durumlar olabilir. Şu anda her şey yolunda. Gerektiğinde sert, gerektiğinde ise daha yumuşak davranıyorum. Bir teknik direktör ve bir insan olarak en büyük özelliklerimden biri de bu. Her oyuncunun yerine getirmesi gereken bazı sorumlulukları vardır, dolayısıyla bunları yerine getiren her oyuncu kadroda olabilir." ifadelerini kullandı.
Her zaman takım için en iyi kararı vermeye çalıştığını söyleyen Enrique "Eğer bir oyuncu ciddi bir hata yaparsa, kolay ya da zor olsa da doğru kararı veririm. Zor olarak görünse bile bu konuda bir sıkıntım olmaz çünkü her zaman takım için en iyisini yapmak istiyorum." diye konuştu.
Arsenal maçında kadroda yer almayan Dembele, Nice maçının kadrosuna dahil edilmişti.
Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın

RESMİ: Real Madrid ayrılığı açıkladı! Dani Ceballos

Milan'dan Gonçalo Ramos için rekor bonservis!

Nico Paz Como'da kaldı! Real Madrid ile yeni anlaşma

Milan, Ramos için PSG'ye teklif yaptı

City'den rekor hamle: Anderson için dev bonservis

Barcelona yıldızı Pedri'den Julian Alvarez itirafı!

Manchester United'dan Nmecha atağı! Dev kulüpler sıraya girdi

Atletico Madrid'de anlaşma tamam: Le-Kang in

Ajax'tan Marc-Andre ter Stegen hamlesi

Real Madrid'den Nico Paz kararı: Geri alma maddesi devrede

















