Beşiktaş'ın eski oyuncularından Sinan Engin yaptığı açıklamada başkan Ahmet Nur Çebi'ye seslendi. Anderson Talisca'yı transfer etmesinin kendisi açısından daha iyi olcağını söyledi.
"AL TALISCA'YI TARAFTARLARLA BARIŞ"
Yaptığı açıklamda Talisca'ya ne kadar gerekiyorsa vermesini söyleyen Sinan Engin, "Beşiktaş futbol takımına şu anda 3 tane futbolcu lazım. Bende buradan sevgili başkana sesleniyorum. 3 tane alacağına 1 tane al. O isim de Talisca olsun. O zaman çık 10 milyon eurolara. Adamlar nasıl Icardi'ye veriyorsa sende ver. Talisca orada sıkılmıştır. Doldurmayın çöpleri. Sevgili başkan bu rakamlara çıkıyorsa demek ki şöyle bir mantığı var. Öteki transferleri yapmayacak, Talisca'yı alacak. Al Talisca'yı taraftarlarla barış. Bu kadar." diyerek sözlerini noktaladı. (Orta çizgi)
Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Manchester City'de Maresca için 20 milyon euroluk anlaşma!

Jose Mourinho ayrılığa engel oldu: Gonzalo Garcia

Bayern Münih'ten Laimer için karar!

Inaki Pena'nın yeni adresi belli oldu!

Inter, Palestra transferinde sona yaklaştı

Al Ahli'den Thiago Almada için teklif

Roma'dan Greenwood için teklif hazırlığı

Nico Williams'tan geleceği için çarpıcı sözler

Thibaut Courtois: "Real Madrid'de bırakmak istiyorum"

Albert Riera'dan Bundesliga tepkisi!



















