Diego Ribas koşar adım Beşiktaş’a geliyor... Dev transfer girişimini, kulübün 1 numaralı ismi de doğruladı.
Başkan Fikret Orman, Atletico Madrid’le sözleşmesi bitecek olan 29 yaşındaki Brezilyalı’yla ilgili gelinen son noktayı anlatırken, “Diego ile görüşüyoruz. Sonuçta transfer sezonu. İmza atılana kadar kesin konuşmamak lazım. Ama eğer son anda bir aksilik çıkmazsa Diego, yüzde 90 Beşiktaş’a gelecek. O, yeni sezonda bizim en büyük transferimiz olacak. Diego dışında 3-4 hamle daha yapabiliriz. Ama hepsi yıldız olmayabilir” ifadelerini kullandı.
Kasımpaşa maçındaki
protestolara da değinen Orman, “Ben Divan’da bunlara cevabımı vermiştim. Sonuna kadar kulübümün hakkını savunup savaşacağım. Kimse Beşiktaş’ın
üzerinde değildir. Takım 2-0 önde, G.Saray geride ama yine protestolar var. Bunu anlamış değilim. Artık yeter. Yıllardır bu protestolar var. Süleyman
Seba’ya bile yapıldı. Serdar Bilgili’ye yapıldı. Yıldırım Demirören onlara karşı daha yumuşak davranmasına rağmen aynı durumla karşılaştı. Ama bu
işler bana sökmez” dedi.

Milan, Ramos için PSG'ye teklif yaptı

City'den rekor hamle: Anderson için dev bonservis

Barcelona yıldızı Pedri'den Julian Alvarez itirafı!

Manchester United'dan Nmecha atağı! Dev kulüpler sıraya girdi

Atletico Madrid'de anlaşma tamam: Le-Kang in

Ajax'tan Marc-Andre ter Stegen hamlesi

Real Madrid'den Nico Paz kararı: Geri alma maddesi devrede

Arsenal, Hincapie'nin tapusunu aldı

Tottenham'dan kaleye 37'lik takviye

Jose Mourinho'dan Barcelona açıklaması!


















