Derbiden beraberlik istiyor
Kartal,Sivasspor'u deplasmanda yenerek haftayı 7 puanlık dev bir kazançla kapatmayı hedefliyor.
Kaynak : Milliyet
Teknik Direktör Slaven Bilic, oyuncularından öncelikle Sivasspor maçına konsantre olmalarını istedi.
Son haftalardaki puan kayıplarına son vermek zorunda olduklarına dikkat çeken Hırvat hocanın, "Biz kendi maçımızı kazanalım, ardından derbide neler olacağını bakarız" ifadelerini kullandığı öğrenildi.
Siyah-beyazlı yöneticiler ile teknik heyetin kendi aralarında yaptıkları değerlendirmede ise Fenerbahçe-Galatasaray derbisinden çıkacak olası beraberliğin Beşiktaş'a avantaj sağlayacağı fikri ağırlık kazandı. Beraberlik halinde ezeli rakiplerin ikişer puan kaybedeceğini belirten siyah-beyazlıların, Sivasspor'u yenmeleri halinde haftayı 7 puanlık kazançla kapatacaklarını dile getirdikleri aktarıldı.Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
En çok okunan haberler
AVRUPA'DAN FUTBOL

Milan, Ramos için PSG'ye teklif yaptı

City'den rekor hamle: Anderson için dev bonservis

Barcelona yıldızı Pedri'den Julian Alvarez itirafı!

Manchester United'dan Nmecha atağı! Dev kulüpler sıraya girdi

Atletico Madrid'de anlaşma tamam: Le-Kang in

Ajax'tan Marc-Andre ter Stegen hamlesi

Real Madrid'den Nico Paz kararı: Geri alma maddesi devrede

Arsenal, Hincapie'nin tapusunu aldı

Tottenham'dan kaleye 37'lik takviye

Jose Mourinho'dan Barcelona açıklaması!

Hull City'de sürpriz Abdülkadir Ömür gelişmesi
En çok yorumlanan haberler

















