Futbol Takımımız, Spor Toto Süper Ligi Süleyman Seba Sezonu 15. haftasında yarın (28 Aralık) Torku Konyaspor ile deplasmanda oynayacağı karşılaşmanın son hazırlık çalışmalarını bu sabah BJK Nevzat Demir Tesisleri'nde yaptı.
Basına kapalı gerçekleştirilen antrenman yaklaşık 1,5 saat sürdü.
Çalışmaya tedavi olan Mustafa Pektemek, Tomas Sivok ile bireysel çalışan Necip Uysal katılmadı.
Demba Ba ve Cenk Tosun ise bugün takımımızla birlikte çalışmalara başladı.
Teknik Direktörümüz Slaven Bilic yönetiminde gerçekleştirilen kondisyon ve taktik çalışmalarından oluşan antrenman, ısınma koşuları ile başladı.
Pas ve top kontrol çalışmalarının ardından istasyon koşuları yapan siyah-beyazlılarımız, yarım sahada taktik çalışma ve çift kale maçla antrenmanı tamamladı.
Beşiktaşımız, öğleden sonra 14.00'da THY'ye ait özel bir uçakla Konya'ya gidecek ve kampa girecek.
Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Manchester City'de Maresca için 20 milyon euroluk anlaşma!

Jose Mourinho ayrılığa engel oldu: Gonzalo Garcia

Bayern Münih'ten Laimer için karar!

Inaki Pena'nın yeni adresi belli oldu!

Inter, Palestra transferinde sona yaklaştı

Al Ahli'den Thiago Almada için teklif

Roma'dan Greenwood için teklif hazırlığı

Nico Williams'tan geleceği için çarpıcı sözler

Thibaut Courtois: "Real Madrid'de bırakmak istiyorum"

Albert Riera'dan Bundesliga tepkisi!


















