Beşiktaş Asbaşkanı Deniz Atalay, Kayserispor maçının 1-0 bitmemesine duacı...
Önceki gün oynanan karşılaşmada attıkları ilk golün açık bir ofsayt olduğunu ifade eden Atalay “Eğer maç 1-0 bitseydi gerçekten üzülürdüm. Evet, liglerimizde ne yazık ki hakemlerimiz affedilemez hatalar yapıyor. Biz bu hatalara en çok maruz kalan takım olarak, Kayserispor maçının bariz ofsayt olan ve ne yazık ki yan hakemin kararı ile gol olan pozisyon affedilir bir karar değildi. Eğer maç bu skor ile bitseydi, içim acırdı. Neyse ki maç bu sonuçla bitmedi ve biraz da olsa gönüllere su serpildi” dedi.
‘TRAVMA DEVAM EDİYOR’
Ayrıca Atalay 3-0’lık Kayseri galibiyetine rağmen takımın oynadığı futbolu yeterli görmediğini söyleyip “Bursaspor karşısında oynadığımız oyuna dönemedik. G.Saray maçının takım üzerinde yarattığı travma hâlâ devam ediyor. Yine de aldığımız galibiyet bizim için çok önemli” diye konuştu.
Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Milan'dan Gonçalo Ramos için rekor bonservis!

Nico Paz Como'da kaldı! Real Madrid ile yeni anlaşma

Milan, Ramos için PSG'ye teklif yaptı

City'den rekor hamle: Anderson için dev bonservis

Barcelona yıldızı Pedri'den Julian Alvarez itirafı!

Manchester United'dan Nmecha atağı! Dev kulüpler sıraya girdi

Atletico Madrid'de anlaşma tamam: Le-Kang in

Ajax'tan Marc-Andre ter Stegen hamlesi

Real Madrid'den Nico Paz kararı: Geri alma maddesi devrede

Arsenal, Hincapie'nin tapusunu aldı

















