Beşiktaş yönetimi, Slaven Bilic'in yaptığı taktik hatalarının nedenini ise Brugge maçlarına bağladı.
Liverpool gibi bir İngiliz devini eledikten sonra Brugge karşısında giden turun, Bilic’in psikolojisini olumsuz etkilediğini düşünen Beşiktaşlı yöneticilerin, “Keşke Liverpool’a elenseydik. Hiç olmazsa büyük bir takıma elendik der yolumuza devam ederdik. Ama Brugge’a elenmeyi Slaven Bilic kaldıramadı. Zaten maçtan sonra da psikolojik savaşı kaybettiğini söyledi. Çok doğru bir tespit. Bütün sorumluluk onun ve Brugge sendromu nedeniyle çok hatalar yapıyor. Ligin en iyi futbol oynayan takımlarından biriydik ama şimdiki halimiz içler acısı” şeklinde konuştukları öğrenildi.
Başkan Fikret Orman’a da dert yanan
bazı yöneticiler, “Gaziantepspor maçında ne hata yaptıysa, yine aynısını tekrarladı. Takımın en iyisi Tolgay Arslan’ı çıkartması, Olcay Şahan’ı sağ
bek yapması, üç forvetle oynaması ve Cenk Tosun’u geç oyuna alması çok net hatalardı. Biz resmen şampiyonluğu kendi ellerimizle veriyoruz. Gökhan Töre
ile Demba Ba yokları oynuyor ama oyundan hiç alınmıyorlar” dediler.

Como'nun 25 milyon euroluk teklifine Chelsea'den ret: Chalobah

Xabi Alonso istedi: Chelsea, 30 milyon euroyu gözden çıkardı

Fulham, Bayern Münih'ten transferi açıkladı: Jonah Kusi Asare

Yan Diomande için 112 milyon euro!

RESMİ: Real Madrid ayrılığı açıkladı! Dani Ceballos

Milan'dan Gonçalo Ramos için rekor bonservis!

Nico Paz Como'da kaldı! Real Madrid ile yeni anlaşma

Milan, Ramos için PSG'ye teklif yaptı

City'den rekor hamle: Anderson için dev bonservis

Barcelona yıldızı Pedri'den Julian Alvarez itirafı!















