Beşiktaş İkinci Başkanı Ahmet Nur Çebi, Başakşehir maçı sonrasında Slaven Bilic'i hem uyardı hem de tebrik etti.
Süper Lig'deki son 3 maçta görülen 4 kırmızı karta dikkat çeken Çebi, "Hemen her maçta aynı tip goller yememiz ve maçları kırmızı kart görmeden bitiremememiz, can sıkıyor. İnanıyorum ki sen de bunların farkındasın ve gerekeni yapacaksın" dedi.
Çebi bu uyarının ardından, "Art arda iki yenilgi sonrası galibiyet önemliydi. Galibiyetle ayrılamasak büyük moral bozukluğu yaşardık. 4-5 eksiğimiz olmasına rağmen, yedek kulübesinde oturan çocukların da kendilerine görev verildiği anda gereken performansı göstermeleri sevindirici. Bunda da senin önemli rolün var. Bu nedenle öncelikle seni tebrik ederim" ifadesini kullanarak Hırvat hocayı motive etti.
Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
İşte Gattuso'nun yeni adresi

Balogun'dan ayrılık kararı

Jose Mourinho'dan 3 yeni transfer talebi

Alexander Sörloth'tan Juventus için; "Yorum yok!"

Leandro Trossard için dev teklif

Manchester City'de Maresca için 20 milyon euroluk anlaşma!

Jose Mourinho ayrılığa engel oldu: Gonzalo Garcia

Bayern Münih'ten Laimer için karar!

Inaki Pena'nın yeni adresi belli oldu!

Inter, Palestra transferinde sona yaklaştı



















