Beşiktaşlı futbolcular Atiba Hutchinson ve Muhammed Demirci, Antalya kampında açıklamalarda bulundu.
Siyah-Beyazlı oyuncuların BJK TV'ye
yaptığı açıklamaların özeti şöyle:
ATIBA HUTCHINSON
"Güzel bir ortamda çalışıyoruz. Bir hazırlık maçı oynadık. İyi oynadığımızı düşünüyorum ama galip gelemediğimiz için üzgünüz. Sezona iyi başlamıştık ama daha sonra performansımızda inişler çıkışlar oldu. İkinci yarıda bu sorunu çözmemiz gerekiyor. Devamlılığımız olmalı. Teknik Direktörümüz Slaven Bilic'in oyuncularla ilişkisi çok iyi. Bütün oyuncular ona saygı duyuyor.
MUHAMMED DEMİRCİ
"Kamp güzel geçiyor. Antrenmanlarımız tüm hızıyla devam ediyor. İkinci yarıya iyi başlamak için çok çalışıyoruz. Hocamız eksiklerimiz konusunda bizi sürekli uyarıyor. Sakatlık olmadan ikinci yarıya girmeyi hedefliyoruz. Bütün oyuncular Beşiktaş'ın üst sıralarda yer alması için elimizden geleni yapacağız."
Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Milan, Ramos için PSG'ye teklif yaptı

City'den rekor hamle: Anderson için dev bonservis

Barcelona yıldızı Pedri'den Julian Alvarez itirafı!

Manchester United'dan Nmecha atağı! Dev kulüpler sıraya girdi

Atletico Madrid'de anlaşma tamam: Le-Kang in

Ajax'tan Marc-Andre ter Stegen hamlesi

Real Madrid'den Nico Paz kararı: Geri alma maddesi devrede

Arsenal, Hincapie'nin tapusunu aldı

Tottenham'dan kaleye 37'lik takviye

Jose Mourinho'dan Barcelona açıklaması!

















