Beşiktaş Kulübü Başkanı Fikret Orman ve yönetim kurulu üyeleri, Akaretler'deki kulüp binasında gün boyu şike süreciyle ilgili UEFA'nın kararını bekledi.
Yöneticilerin bir bölümü kulüpten ayrılırken, Fikret Orman da akşam saatlerinde buradan ayrıldı. Binadan çıkışta kısa bir açıklama yapan Orman, kendilerine gelmiş bir kararın henüz olmadığını söyledi.
Orman ayrıca, İsviçre'deki savunmalarının ardından yaptığı açıklamayı
hatırlatılması üzerine, "O gün de söyledim. Bize, "pazartesi öğleden sonra açıklayacağız" demişlerdi. Ancak şu ana kadar gelen bir karar yok. Bizden
sonra Fenerbahçe Kulübü yöneticileriyle yaptıkları görüşmede ise, "salı da olabilir" demişler. Belki yarın açıklarlar. Şu an elimize ulaşmış bir şey
yok. Belki gece yarısından sonra gelir" dedi.

Hull City'de hedef Thomas Meunier

Jose Mourinho'dan Arda Güler'i şoke eden telefon!

Como'nun 25 milyon euroluk teklifine Chelsea'den ret: Chalobah

Xabi Alonso istedi: Chelsea, 30 milyon euroyu gözden çıkardı

Fulham, Bayern Münih'ten transferi açıkladı: Jonah Kusi Asare

Yan Diomande için 112 milyon euro!

RESMİ: Real Madrid ayrılığı açıkladı! Dani Ceballos

Milan'dan Gonçalo Ramos için rekor bonservis!

Nico Paz Como'da kaldı! Real Madrid ile yeni anlaşma

Milan, Ramos için PSG'ye teklif yaptı















