Spor Toto Süper Lig'in 11. haftasında Kayserispor'u yenmesinin ardından siyah-beyazlı takımın havası bir anda değişti. Kayserispor maçının öncesinde arka arkaya aldığı üç beraberlikle kötü bir dönem geçiren Beşiktaş, Kayserispor galibiyeti sonrasında büyük bir moral kazandı.
Deplasmanda aldığı galibiyetin ardından ligde bir sonraki maçın hazırlıklarına başlayan Beşiktaş'ta teknik direktör Slaven Bilic, futbolcularını motive etmek için konuşma yaptı.
Siyah-beyazlı futbolculara inandığını belirten Hırvat teknik adam, Spor Toto Süper Lig'in ilk yarısında kalan 6 maç öncesinde seri galibiyetler istediğini dile getirdi.
Slaven Bilic'in yaptığı konuşmada "Yeni bir seriye başladığımızı düşünüyorum. Kalan 6 maçı da alacak gücümüz var. Devreyi lider bitirebiliriz. Yeter ki inanın. Bunu yapabileceğinizi düşünüyorum" dediği öğrenildi.
Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Milan, Ramos için PSG'ye teklif yaptı

City'den rekor hamle: Anderson için dev bonservis

Barcelona yıldızı Pedri'den Julian Alvarez itirafı!

Manchester United'dan Nmecha atağı! Dev kulüpler sıraya girdi

Atletico Madrid'de anlaşma tamam: Le-Kang in

Ajax'tan Marc-Andre ter Stegen hamlesi

Real Madrid'den Nico Paz kararı: Geri alma maddesi devrede

Arsenal, Hincapie'nin tapusunu aldı

Tottenham'dan kaleye 37'lik takviye

Jose Mourinho'dan Barcelona açıklaması!

















