Torku Konyaspor yenilgisinin ardından, “Gelecek sezon için bana bir şans daha verileceğini düşünmüyorum” diyerek Beşiktaş’a adeta veda eden Teknik
Direktör Slaven Bilic, pazar günü oynayacakları Galatasaray derbisi öncesi oyuncularını mental olarak ayağa kaldırmaya çalışıyor.
Son 3
maçta kaybedilen 7 puan ve şampiyonluğun kaçması nedeniyle siyah-beyazlı taraftarları çok üzdüklerini kaydeden Hırvat hoca, Galatasaray’ı yenerek
camianın yüzünü güldürmenin planlarını yapıyor.
Bu konudaki düşüncelerini oyuncularıyla paylaşan Bilic’in, “Son iki maçımızı kazanarak iyi bir kapanış yapmalıyız. Çok zor günler geçirdik ama bu ligin ve şampiyonluğun kaderi hâlâ bizim elimizde. Kimin şampiyon olacağı hiç önemli değil. Siz kalan iki haftada işinizi iyi yapın yeter. Galatasaray ve Gençlerbirliği’ni yenerek taraftarlarımıza bir teselli vermeliyiz” ifadelerini kullandığı belirtildi.
Sezonu ikinci sırada bitirme şanslarının sürdüğünü kaydeden siyah-beyazlı futbolcuların da derbide ve ligin son haftasında onur
mücadelesi yapacaklarını dile getirdikleri ifade edildi.

Jose Mourinho'dan Arda Güler kararı!

İşte Gattuso'nun yeni adresi

Balogun'dan ayrılık kararı

Jose Mourinho'dan 3 yeni transfer talebi

Alexander Sörloth'tan Juventus için; "Yorum yok!"

Leandro Trossard için dev teklif

Manchester City'de Maresca için 20 milyon euroluk anlaşma!

Jose Mourinho ayrılığa engel oldu: Gonzalo Garcia

Bayern Münih'ten Laimer için karar!

Inaki Pena'nın yeni adresi belli oldu!

















