Bilic uyardı! ''En önemli maç''
Slaven Bilic, Atatürk Olimpiyat Stadı'nda bugün Bursaspor ile oynayacakları karşılaşma öncesi futbolcularından galibiyet istedi.
Kaynak : Milliyet
Karşılaşmanın Atatürk Olimpiyat Stadı’nda oynanacak olması yüzünden işlerinin daha da zorlaştığına vurgu yapan Hırvat hocanın, “Şartlar ne olursa olsun bu stattan galibiyetle ayrılmak zorundayız. Puan kaybı aklımızdan geçmemeli. Sezonun belki de en önemli maçına çıkacağız. Bu haftayı da galibiyetle geçersek, şampiyonluk yolunda çok önemli bir avantaj elde etmiş oluruz” ifadelerini kullandığı bildirildi.
Slaven Bilic’in, Bursaspor’un oyun karakteriyle ilgili öğrencilerine bilgiler aktardığı da öğrenildi. Yeşil-beyazlıların tempolu futbol oynayan güçlü bir takım olduğuna dikkat çeken siyah-beyazlı teknik adamın, “Çok iyi orta saha ve kanat oyuncularına sahipler. Fernandao da çok formda. Galatasaray’a karşı nasıl oynadıklarını herkes gördü. O nedenle sahanın her yerinde baskı kurmalıyız. Takım halinde savunma ve hücum yapacağız. Sabırlı ve disiplinli olursanız sahadan üç puanla ayrılan taraf biz oluruz” diye konuştuğu kaydedildi.
Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
En çok okunan haberler
AVRUPA'DAN FUTBOL

Tottenham'dan kaleye 37'lik takviye

Jose Mourinho'dan Barcelona açıklaması!

Hull City'de sürpriz Abdülkadir Ömür gelişmesi

Julian Alvarez, ortalığı karıştırdı!

Jose Mourinho'dan Arda Güler kararı!

İşte Gattuso'nun yeni adresi

Balogun'dan ayrılık kararı

Jose Mourinho'dan 3 yeni transfer talebi

Alexander Sörloth'tan Juventus için; "Yorum yok!"

Leandro Trossard için dev teklif

Manchester City'de Maresca için 20 milyon euroluk anlaşma!
En çok yorumlanan haberler

















