Teknik Direktör Slaven Bilic, Fransız So Foot Dergisi’ne verdiği röportajda ilginç açıklamalarda bulundu.
Kendisine ‘Sosyalist bir takım yaratacağım’ sözleri hatırlatılan Bilic, “Belki bir tercüme hatasıdır. Çünkü benim politikayla işim olmaz. Sosyalist de değilim veya kapitalizme karşı da bir duruşum yok. Çocukluğumun Yugoslavya’sında, sosyalist olmak komünist olmak demekti. Eğer sosyalistsen Tanrı’ya inanmazdın. Ben inançlı biriyim ve buna paralel olarak da sosyal bir bilincim var. Bence bir kulüpte, bir toplumda veya herhangi bir grup insanda, herkesin sorumluluklarını yerine getirip ortak bir başarı elde edilebilinir. Sadece ben değil, oyuncular, teknik kadro, bahçıvanlar, aşçılar, resepsiyondaki görevliler... Ben bunu kast etmek istemiştim” diye konuştu.
Türkiye’de rakip takım taraftarlarından olumsuz bir hareketle karşılaşmadığını da belirten Bilic, “Buraya
geldiğimden beri asla kötü bir anım olmadı. Tam aksine, genelde insanlar bana selam veriyor, resim çektirmek istiyor. Kısacası rekabet çok fazla, ama
saygıyı silecek kadar değil. Galatasaray stadına 3 kez gittim ve bana karşı hiç agresif değildiler. Türkler hakkında yalan yanlış kötü şeyler
anlatılıyor, ancak bu eski kafalıların yaptığı bir karikatürden ibaret” dedi.

Tottenham'dan kaleye 37'lik takviye

Jose Mourinho'dan Barcelona açıklaması!

Hull City'de sürpriz Abdülkadir Ömür gelişmesi

Julian Alvarez, ortalığı karıştırdı!

Jose Mourinho'dan Arda Güler kararı!

İşte Gattuso'nun yeni adresi

Balogun'dan ayrılık kararı

Jose Mourinho'dan 3 yeni transfer talebi

Alexander Sörloth'tan Juventus için; "Yorum yok!"

Leandro Trossard için dev teklif



















