Beşiktaş Teknik Direktörü Slaven Bilic, Ziraat Türkiye Kupası'nda Kayserispor'a 1-0 elendikleri maçın ardından yaptıgı açıklamada, "Bazıları sanslarını iyi kullanamadı" derken, Hırvat teknik adamın özellikle Atınç, Oguzhan, Necip, Mustafa Pektemek ve Ugur Boral'ı isaret ettigi iddia edildi.
BEKLENTİ YÜKSEK
Tecrübelı hocanın, yeni transfer Tolgay Arslan'ın performansından da memnun olmadıgı bildirildi.
Sivok'un iyilesmesine ragmen Atınç'ı sahaya süren Bilic'in, özellikle Ugur Boral ve 2. yarıda oyuna aldıgı Oguzhan'ın performanslardan hiç memnun
kalmadıgı ifade edildi. Bilic her fırsatta kendisinden forma isteyen oyuncularına, maç sonunda, "Yazıklar olsun. Bu formunuzla formayı alacagınızı
umuyorsanız unutun. Ancak hayal edersiniz" diyetepki gösterdiği belirtildi.

RESMİ: Real Madrid ayrılığı açıkladı! Dani Ceballos

Milan'dan Gonçalo Ramos için rekor bonservis!

Nico Paz Como'da kaldı! Real Madrid ile yeni anlaşma

Milan, Ramos için PSG'ye teklif yaptı

City'den rekor hamle: Anderson için dev bonservis

Barcelona yıldızı Pedri'den Julian Alvarez itirafı!

Manchester United'dan Nmecha atağı! Dev kulüpler sıraya girdi

Atletico Madrid'de anlaşma tamam: Le-Kang in

Ajax'tan Marc-Andre ter Stegen hamlesi

Real Madrid'den Nico Paz kararı: Geri alma maddesi devrede

















