Beşiktaş Teknik Direktörü Slaven Bilic, Bursaspor'u 3-2 yendikleri maçın ardından açıklamalarda bulundu.
Slaven Bilic karşılaşma sonrası iyi futbol oynadıklarını vurgulayarak, "Oyuncularımla gurur duyuyorum. Harika bir derbi galibiyeti aldık. Bursaspor çok iyi hücum eden bir takım. Biz de benzer karaktere sahibiz. Kazanmayı hak ettik. Dramatik bir son oldu. Performansımızdan çok memnunum. İlk yarının 20 dakikasında iyi değildik. Sonrasında oyunun genelinde üstünlük kurduk. Ortaya çok sağlam karakter koyduk. 2-2'den sonra pes etmedik. Bir iki şans bulacağımızı biliyorduk ve kazanmayı başardık" dedi.
"FENERBAHÇE'NİN KULÜBESİNDE..."
Oyuna sonradan giren Kerim Frei, Oğuzhan Özyakup ve Cenk Gönen'in etkili performans göstermesi hakkında sorulan soruya cevap veren Bilic, "Bunu doğru bir rotasyonla sağladık. 16-17 oyuncusuyu sürekli olarak kullanıyoruz. Kerim ve Oğuzhan her maç süre alıyor. Fenerbahçe'nin kulübesinde uluslararsı oyuncular var. Meireles, Kadlec ve Webo gibi... Biz de oyuncularımıza iyi bir kulübe yarattık. Tempomuzu ve seviyemizi yükselttiler" açıklamasını yaptı.
LIVERPOOL'A MEYDAN OKUDU!
Liverpool maçı hakkında da konuşan Hırvat teknik adam, "Liverpool'a karşı sadece umudumuz yok, çok ciddi şansımız da var. Ligde oldukça iyiler, toparlandılar. Yanlış hatırlamıyorsam son 16 maçta 1 defa kaybettiler. Kuralar çekildiğinde düşük formları vardı ama artık bu böyle değil. Kağıt üzerinde Liverpool favori gözüküyor. Bursaspor maçındaki gibi oynarsak Liverpool'u eleriz. Bu sene İngiliz takımlarına karşı oldukça iyi oynadık. Yine aynısını yapacağız" diye konuştu.
Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Manchester City'de Maresca için 20 milyon euroluk anlaşma!

Jose Mourinho ayrılığa engel oldu: Gonzalo Garcia

Bayern Münih'ten Laimer için karar!

Inaki Pena'nın yeni adresi belli oldu!

Inter, Palestra transferinde sona yaklaştı

Al Ahli'den Thiago Almada için teklif

Roma'dan Greenwood için teklif hazırlığı

Nico Williams'tan geleceği için çarpıcı sözler

Thibaut Courtois: "Real Madrid'de bırakmak istiyorum"

Albert Riera'dan Bundesliga tepkisi!


















