Beşiktaş Teknik Direktörü Slaven Bilic, Sivasspor karşısında alınan 1-0'lık galibiyetin ardından açıklamalarda bulundu.
Sivasspor karşısında
iyi bir performans sergileyemediklerini ancak kazanmayı bildiklerini ifade eden Bilic, "Çok önemli bir galibiyet aldık, maçın zor geçeceğini
biliyorduk. Sivas deplasmanı çok zor, iyi bir takım ve iyi bir taraftarı var, hakemler üzerinde baskı kurabiliyorlar. Sivas deplasmanında kazanmak her
zaman 3 puandan daha fazlasını ifade eder. Sivasspor maçın son dakikalarında risk aldı ve birçok pozisyon buldu ve açık konuşmak gerekirse o
dakikalarda kalemizde gol görmediğimiz için şanslıyız" dedi.
Perşembe günü oynanacak olan Club Brugge maçı hakkında da konuşan Bilic,
"Brugge maçına hazır olacağız ancak sürekli Liverpool maçından bahsetmek doğru değil, o maç geçti. Oyuncular kendi aralarında ne konuşuyolar
bilemiyorum ancak biz, oyuncularımıza Brugge maçından hiç bahsetmedik. Bugünden sonra Brugge maçına hazırlanacağız ve tüm konstantrasyonumuzu bu maça
vereceğiz" ifadelerini kullandı.

Manchester City'de Maresca için 20 milyon euroluk anlaşma!

Jose Mourinho ayrılığa engel oldu: Gonzalo Garcia

Bayern Münih'ten Laimer için karar!

Inaki Pena'nın yeni adresi belli oldu!

Inter, Palestra transferinde sona yaklaştı

Al Ahli'den Thiago Almada için teklif

Roma'dan Greenwood için teklif hazırlığı

Nico Williams'tan geleceği için çarpıcı sözler

Thibaut Courtois: "Real Madrid'de bırakmak istiyorum"

Albert Riera'dan Bundesliga tepkisi!



















