Milliyet yazarı Bilal Meşe, köşe yazısında Beşiktaş ile ilgili yorumlarda bulundu. İşte Meşe'nin yorumları...
"Beşiktaş’a gönül verenler, şu
sıralarda dolaplarında sakladıkları, siyah-beyaz bayrakları çıkarmaya başladılar ufak ufak. Çarşıda gezenlerin arasında formasını giyenler bile var.
Hele hele Gelibolu Beşiktaşlılar Derneği yönetimi de hummalı bir çalışmaya girdi. Devasa bir siyah-beyaz bayrağı dizayn etme peşindeler!
Evet, Kartal rakipleriyle puan anlamında arayı açtı, büyük avantaj yakaladı ya, haklılar. Ancaaak futbolda erkenden havaya girmenin faturası bazen
ağır olur! Neyse ki Sergen Yalçın ve ekibi bunun farkında, yere sağlam basıyorlar, ‘Şampiyon’ kelimesini dillerine dolamıyorlar!
Eeee
futbol bu, ne zaman, ne olacağını önceden kestiremezsiniz!"
ŞİMDİ SÖZ SENDE BEŞİKTAŞLI1!
BU SORULAR SENİN İÇİN...

Barcelona yıldızı Pedri'den Julian Alvarez itirafı!

Manchester United'dan Nmecha atağı! Dev kulüpler sıraya girdi

Atletico Madrid'de anlaşma tamam: Le-Kang in

Ajax'tan Marc-Andre ter Stegen hamlesi

Real Madrid'den Nico Paz kararı: Geri alma maddesi devrede

Arsenal, Hincapie'nin tapusunu aldı

Tottenham'dan kaleye 37'lik takviye

Jose Mourinho'dan Barcelona açıklaması!

Hull City'de sürpriz Abdülkadir Ömür gelişmesi

Julian Alvarez, ortalığı karıştırdı!



















