Beşiktaş, Süper Lig'in 26. haftasında Konyaspor'u 2-0 yenerek moral buldu. Siyah-beyazlı tribünler, kadro dışı kaldıktan sonra affedilen ve son bölümde oyuna giren Aboubakar'ı protesto etti. Milliyet Gazetesi yazarı Bilal Meşe, bu konuyu da köşesine taşıdı. İşte Meşe'nin o yazısı...
"Beşiktaş kazanıyor kazanmasına da iyi oynamıyor, taraftarlar her maç diken üstündeler! Baksanıza Santos bile şikayetçi! Sanırsınız takımın hocası
o değil. Kartal kötü oynuyor, bunu cümle alem biliyor. Bu durumu düzeltecek olan sensin Santos, yan yollara sapma, mazeretlere sığınma, çözümler üret!
Neyse ki Semih Kılıçsoy gibi bir yetenek var da, onu izlerken keyif alıyoruz. O genç yaşına karşın müthiş bir profesyonel Semih; güçlü, kuvvetli, ceza
alanı içinde rakipleriyle boğuşuyor, kendisini yere atmıyor, ayakta kalıyor, yeteneğiyle, fizik gücünü birleştiriyor, sürekli gol peşinde koşuyor,
aferin.
"SERGEN YALÇIN'IN KULAKLARI ÇINLASIN"
Aboubakar'ı taraftarlar protesto etti. Valla haklılar. Arkadaş bir var, bir yok. Sergen Yalçın'ın kulakları çınlasın, "Onsuz da şampiyon olacağım" demişti, kıssadan hisse!"
Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın

Ajax'tan Marc-Andre ter Stegen hamlesi

Real Madrid'den Nico Paz kararı: Geri alma maddesi devrede

Arsenal, Hincapie'nin tapusunu aldı

Tottenham'dan kaleye 37'lik takviye

Jose Mourinho'dan Barcelona açıklaması!

Hull City'de sürpriz Abdülkadir Ömür gelişmesi

Julian Alvarez, ortalığı karıştırdı!

Jose Mourinho'dan Arda Güler kararı!

İşte Gattuso'nun yeni adresi

Balogun'dan ayrılık kararı



















