Akhisar maçından sonra şampiyonluk şansını mucizelere bırakan Beşiktaş’ta, siyah-beyazlı futbolcular sinirden dolayı isyan noktasına geldiler.
Şampiyonluğu kendi elleriyle rakiplerine vermek üzere olduklarını söyleyen futbolcuların “Şampiyonluk, ‘gel beni al’ diyor, biz ise ‘yok istemeyiz’
diyoruz. Öyle bir kere falan değil birkaç kere şampiyonluk şansı ayağımıza kadar geldi ama her seferinde resmen biz onu istemedik. Ne oldu böyle bize.
Niye bu kadar kötü oynuyoruz. Niye bu kadar gerginiz” diye konuştukları ortaya çıktı.
Takımın üzerindeki gerginliği maç öncesinde bir türlü
yok edemeyen Bilic’in ise devre arasında “Sahada bir tane organize atağınız yoktu. Böyle oynamanıza neden olan stresten bir an önce kurtulmalısınız.
Sakin olmanız lazım. Kendinize gelin artık. Çıkıp kazanın” diye konuştuğu öğrenildi.

Xabi Alonso istedi: Chelsea, 30 milyon euroyu gözden çıkardı

Fulham, Bayern Münih'ten transferi açıkladı: Jonah Kusi Asare

Yan Diomande için 112 milyon euro!

RESMİ: Real Madrid ayrılığı açıkladı! Dani Ceballos

Milan'dan Gonçalo Ramos için rekor bonservis!

Nico Paz Como'da kaldı! Real Madrid ile yeni anlaşma

Milan, Ramos için PSG'ye teklif yaptı

City'den rekor hamle: Anderson için dev bonservis

Barcelona yıldızı Pedri'den Julian Alvarez itirafı!

Manchester United'dan Nmecha atağı! Dev kulüpler sıraya girdi















