Beşiktaş'a şok! Seyirci yasağı...
Bu sezon ortaya koyduğu futbol ve aldığı sonuçlarla keyifli günler geçiren Beşiktaş'a TFF'den şok haber geldi...
Kaynak : Karakartal.com
Haftayı Gençlerbirliği deplasmanında aldığı galibiyetle kapayan Beşiktaş, taraftarlarının çirkin ve kötü tezahuratı nedeniyle PFDK'ya sevk edilmesiyle tribün kapatma cezasıyla karşı karşıya kaldı.
Siyah-beyazlılar deplasman maçlarındaki çirkin ve kötü tezahurat ihlalinin aynı sezon içinde 4.kez gerçekleşmesinden dolayı ilk deplasman maçı olan Çaykur Rizespor karşılaşmasına seyircisini götüremeyecek.
Siyah-beyazlılar, Perşembe günü yapılcak PFDK toplantısında muhtemelen tribün kapatma ve 30 bin TL para cezasına çarptırılacak. Aynı ihlalden dolayı PFDK'ya sevk edilen Fenerbahçe'ye ise ihlalin aynı sezon içinde ikinci kez gerçekleşmesinden dolayı muhtemelen 45 bin tl para cezası çıkacak.Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
En çok okunan haberler
AVRUPA'DAN FUTBOL

Milan, Ramos için PSG'ye teklif yaptı

City'den rekor hamle: Anderson için dev bonservis

Barcelona yıldızı Pedri'den Julian Alvarez itirafı!

Manchester United'dan Nmecha atağı! Dev kulüpler sıraya girdi

Atletico Madrid'de anlaşma tamam: Le-Kang in

Ajax'tan Marc-Andre ter Stegen hamlesi

Real Madrid'den Nico Paz kararı: Geri alma maddesi devrede

Arsenal, Hincapie'nin tapusunu aldı

Tottenham'dan kaleye 37'lik takviye

Jose Mourinho'dan Barcelona açıklaması!

Hull City'de sürpriz Abdülkadir Ömür gelişmesi
En çok yorumlanan haberler

















