Beşiktaş taraftarından futbolculara büyük tepki!
Beşiktaş taraftar grubu Çarşı, Konyaspor mağlubiyeti sonrası sosyal medya hesabından bir açıklama yaptı.
Kaynak : Sporx.com
Fotoğraf : AA
Tarihinde ilk kez 9 kişi kalan bir rakibe karşı puan alamayan Beşiktaş'ta taraftarlar, skora ve oyuna tepki gösterdi.
Beşiktaş'ın taraftar grubu Çarşı, Konyaspor yenilgisinin ardından sosyal medya üzerinden sert bir açıklama yayımladı.
Açıklama şu ifadeler yer
aldı:
"TOPÇULAR, çok şey kaybettiniz…
Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
"TOPÇULAR, çok şey kaybettiniz…
Kaybettiğiniz sadece 3 puan değil. Ruhunuzu, futbol geçmişinizi, futbol
refleksinizi ve en önemlisi de sorumluluk duygunuzu, samimiyetinizi kaybettiniz. Kendinize saygınızı kaybettiniz.
Bizimle olan
bağınızı kaybettiniz.
Duygularınızı kaybettiniz, işinizi iyi yapmıyorsunuz. Mücadele yok, futbol zekası yok, sorumluluk
yok.
Hey gevşekler, aldığınız ücretin karşılığını vermediniz, vermiyorsunuz. Formanızı hakkıyla taşıyamadınız, bu formayı hiç hak etmediniz.
Futbol özürlüleri…
Sorun ne?
Sorun nerede?
Sorun kimde?
Yönetimler değişti, teknik ekipler değişti ama siz değişmediniz. Planınız ne? Amacınız ne? İstediğiniz
ne?
Beşiktaş Yönetimi'nden tek isteğimiz, her idmanı BEŞİKTAŞ taraftarına açmanız ve bu gevşekleri bize bırakmanız."
En çok okunan haberler
AVRUPA'DAN FUTBOL

Tottenham'dan kaleye 37'lik takviye

Jose Mourinho'dan Barcelona açıklaması!

Hull City'de sürpriz Abdülkadir Ömür gelişmesi

Julian Alvarez, ortalığı karıştırdı!

Jose Mourinho'dan Arda Güler kararı!

İşte Gattuso'nun yeni adresi

Balogun'dan ayrılık kararı

Jose Mourinho'dan 3 yeni transfer talebi

Alexander Sörloth'tan Juventus için; "Yorum yok!"

Leandro Trossard için dev teklif

Manchester City'de Maresca için 20 milyon euroluk anlaşma!
En çok yorumlanan haberler



















