TFF 3'üncü Lig 4'üncü Grup'ta Karşıyaka, Beşiktaş'tan renklerine bağladığı 19 yaşındaki merkez orta saha oyuncusu Ahmet Yağız Mengi ile sözleşme
imzaladı.
Kartepe kampında ilk günden beri takımla çalışan genç futbolcu için eski kulüpleri Erzurumspor ve Altınordu'dan sonra
Beşiktaş'tan da son onay alındı. Yeşil-kırmızılı kulüp, yeni sezon öncesi 14'üncü takviyesi olan Yağız'ın transferini resmen açıkladı. Erzurumspor ve
Altınordu altyapılarında yetişen Ahmet Yağız, 2023 yılında Beşiktaş altyapısına transfer olmuştu.
Karşıyaka'nın transferle ilgili açıklamasında, "Kulübümüz, 19 yaşındaki genç oyuncu Ahmet Yağız Mengi ile anlaşmaya varmıştır. Futbol kariyerine Erzurumspor'da başlayan Ahmet Yağız, daha sonra Kuşadası Küçükadaspor ve Altınordu altyapısında gösterdiği başarılı performansla Beşiktaş'a transfer oldu. Geçtiğimiz sezon Beşiktaş formasıyla U19 Elit Ligi'nde 32 maça çıkarken toplamda 1.986 dakika süre aldı ve 5 gol kaydetti. Ahmet Yağız Mengi'ye hoş geldin diyor, yeşil-kırmızı armamız altında başarılarla dolu bir sezon diliyoruz" ifadeleri yer aldı.
Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Jose Mourinho'dan Barcelona açıklaması!

Hull City'de sürpriz Abdülkadir Ömür gelişmesi

Julian Alvarez, ortalığı karıştırdı!

Jose Mourinho'dan Arda Güler kararı!

İşte Gattuso'nun yeni adresi

Balogun'dan ayrılık kararı

Jose Mourinho'dan 3 yeni transfer talebi

Alexander Sörloth'tan Juventus için; "Yorum yok!"

Leandro Trossard için dev teklif

Manchester City'de Maresca için 20 milyon euroluk anlaşma!















