Beşiktaş, bu sezonki istikrarsız sonuçların ardından yeni sezon için kadro planlamasını hızlandırdı.
Başkan Serdal Adalı, geçtiğimiz hafta yaptığı açıklamada takımda büyük değişimlere gidileceğini ve sözleşmesi uzun süreli olan oyuncularla vedalaşılacağını belirtti. Özellikle geçmiş yönetimler tarafından uzun vadeli sözleşmelerle kadroya katılan ve düşük performans sergileyen futbolcularla yolların ayrılacağını ifade etti.
Beşiktaş'ın öncelikli göndermeyi düşündüğü isimlerin başında, 11 milyon Euro bonservisle transfer edilen Al Musrati
geliyor.Libyalı futbolcu, Monaco'daki kiralık sözleşmesinin ardından geri dönebilir.
Ayrıca, yıllık maliyeti 10.5 milyon Euro'yu bulan
Ciro Immobile de listenin üst sıralarında yer alıyor, ancak Immobile kalmak istediğini belirtti.
Sezon başında düşünülmeyen ve kontratları
devam eden oyuncular arasında Alex Oxlade-Chamberlain, Gabriel Paulista ve Zaynutdinov yer alıyor.
Beşiktaş yönetimi, Fenerbahçe maçının
ardından gönderilecek oyuncularla görüşmelere başlayacak. Ayrıca, art arda kırmızı kartlarla gündeme gelen Tayyip Talha Sanuç, Salih Uçan, Onur Bulut
ve Can Keleş de yeni sezonda kadroda yer almayacak.

Milan, Ramos için PSG'ye teklif yaptı

City'den rekor hamle: Anderson için dev bonservis

Barcelona yıldızı Pedri'den Julian Alvarez itirafı!

Manchester United'dan Nmecha atağı! Dev kulüpler sıraya girdi

Atletico Madrid'de anlaşma tamam: Le-Kang in

Ajax'tan Marc-Andre ter Stegen hamlesi

Real Madrid'den Nico Paz kararı: Geri alma maddesi devrede

Arsenal, Hincapie'nin tapusunu aldı

Tottenham'dan kaleye 37'lik takviye

Jose Mourinho'dan Barcelona açıklaması!

















