Trendyol Süper Lig'in 26'ncı haftasında Gençlerbirliği'ni Başkent'te Junior Olaitan ve Orkun Kökçü'nün golleriyle 2-0 yenen Beşiktaş moral
bulurken, 2026 yılındaki yükselişini sürdürdü.
Siyah-beyazlılar yeni yılda birçok istatistikte ezeli rakiplerini geride bırakırken,
zirvede yer aldı.
Beşiktaş Trendyol Süper Lig'de en fazla toplam şut (174) ve isabetli şut (63) çeken takım oldu aynı zamanda bu süreçte
rakip ceza sahasında topla en fazla buluşan (245) ekip konumunda.
YENİLGİYİ UNUTTULAR
Siyah-beyazlıların Süper Lig'de
yaklaşık 6 aydır rakip sahada bileği bükülmedi.
Son olarak 19 Eylül 2025'te Göztepe'ye deplasmanda 3-0 yenilen Beşiktaş, son 11
deplasmanda 7 galibiyet ve 4 beraberlik yaşadı.
Gençlerbirliği'ne konuk olduğu son üç Süper Lig sınavını gol yemeden kazanan
siyah-beyazlılar, rakibinden ilk yarının da rövanşını aldı.
24 PUANA KİLİTLENDİLER
Gençlerbirliği galibiyetiyle
morallenen Beşiktaş, UEFA Avrupa Ligi vizesi için hedefini ilk aşamada üçüncülük olarak belirledi.
Siyah-beyazlı takım kalan 8
karşılaşmaya da galibiyet parolasıyla çıkacak. Kartal hanesine 24 puan yazdırıp rakiplerinin kaybetmesini bekleyecek.
Beşiktaş ikinci Fenerbahçe ve üçüncü Trabzonspor'un 8'er puan gerisinde yer alıyor.
Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Milan, Ramos için PSG'ye teklif yaptı

City'den rekor hamle: Anderson için dev bonservis

Barcelona yıldızı Pedri'den Julian Alvarez itirafı!

Manchester United'dan Nmecha atağı! Dev kulüpler sıraya girdi

Atletico Madrid'de anlaşma tamam: Le-Kang in

Ajax'tan Marc-Andre ter Stegen hamlesi

Real Madrid'den Nico Paz kararı: Geri alma maddesi devrede

Arsenal, Hincapie'nin tapusunu aldı

Tottenham'dan kaleye 37'lik takviye

Jose Mourinho'dan Barcelona açıklaması!


















