Beşiktaş formasıyla taraftarlarının gönlünde taht kuran Kayserispor’un tecrübeli golcüsü Bobo siyah beyazlı takımdan ayrılmasının nedeninin menajerinin aç gözlülüğü olduğunu söyledi.
2005 yılında kiralık olarak geldiği Beşiktaş’a ve Türkiye’ye aşık olduğunu belirten Bobo “Beşiktaş
futbol tarihinde en golcü oyuncuyum. Fakat menajerim kulüpten astronomik imza parası istedi. Ben de Cruzeiro’ya döndüm. Menajerimle anlaşmam bitti.
Boştaydım. Brezilya’dan telefon açtım eski kulübüm Beşiktaş’a. Sportif direktör Semih Usta ile görüştüm. Birkaç gün sonra arayacağını belirterek
forvete ihtiyaçları olmadığını söyledi. Ben Beşiktaş’tan yönetimin takdir edeceği paraya oynayacağımı söyledim. Kabul etmediler. Çok üzüldüm” diye
konuştu.
VİDEOYU İZLEMEK İÇİN PLAY TUŞUNA
BASIN

Manchester City'de Maresca için 20 milyon euroluk anlaşma!

Jose Mourinho ayrılığa engel oldu: Gonzalo Garcia

Bayern Münih'ten Laimer için karar!

Inaki Pena'nın yeni adresi belli oldu!

Inter, Palestra transferinde sona yaklaştı

Al Ahli'den Thiago Almada için teklif

Roma'dan Greenwood için teklif hazırlığı

Nico Williams'tan geleceği için çarpıcı sözler

Thibaut Courtois: "Real Madrid'de bırakmak istiyorum"

Albert Riera'dan Bundesliga tepkisi!



















