Başkandan şampiyonluk mesajı
Beşiktaş Başkanı Fikret Orman, Trabzonspor zaferi sonrası net konuştu.
Kaynak : Fanatik
Sözlerinin devamında takımla ilgili konuşan Başkan, “Takımımıza kalan periyotta sonuna kadar güveniyorum. Beşiktaş ilklerin takımı. Stadı olmadan şampiyon olan dünya tarihindeki ilk takım olacağız. Bunu Trabzonspor’u yendik diye söylemiyorum. Bu galibiyetle büyük avantaj ve moral bulduk” diye konuştu.
Galatasaray ve Fenerbahçe’ye mesaj
Ligde kalan 5 maçlık süreçte kayıp yaşamadan mutlu sona ulaşabilecek güçte olduklarını kaydeden Fikret Orman, “Bunun için bütün sınırları zorlayacağız. Önümüze bakıp her maçımıza teker teker hazırlanıp şampiyonluk ipini göğüsleyeceğiz. Bu süreçteki rakiplerimizin müsabakaları bizi ilgilendirmiyor” ifadelerini kullandı.Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
En çok okunan haberler
AVRUPA'DAN FUTBOL

Jose Mourinho'dan Barcelona açıklaması!

Hull City'de sürpriz Abdülkadir Ömür gelişmesi

Julian Alvarez, ortalığı karıştırdı!

Jose Mourinho'dan Arda Güler kararı!

İşte Gattuso'nun yeni adresi

Balogun'dan ayrılık kararı

Jose Mourinho'dan 3 yeni transfer talebi

Alexander Sörloth'tan Juventus için; "Yorum yok!"

Leandro Trossard için dev teklif

Manchester City'de Maresca için 20 milyon euroluk anlaşma!

Jose Mourinho ayrılığa engel oldu: Gonzalo Garcia
En çok yorumlanan haberler














