Başkan da sakatlar kervanına katıldı
Avustralya’dan dönen başkan Orman’ın sol ayak bilek tendonunda iltihaplanma meydana geldi!..
Kaynak : Habertürk
Avustralya Beşiktaşlılar Derneği’nin balosu ve Avustralya Beşiktaş Futbol Okulu’nun açılışı için hafta içinde Sidney’e giden Beşiktaş Başkanı Fikret Orman sakatlandı! Dün İstanbul’a dönen ve takımla birlikte Ankara’ya geçen Orman’ın havalimanında ayağını sürüyerek yürüyebilmesi dikkat çekti.
Olayın detayı daha sonra ortaya çıktı. Sol ayak bilek tendonunda iltihap oluşan Orman’ın, büyük acı çektiği ve güçlükle yürüyebildiği öğrenildi. Başkan Fikret Orman’ın ayağının iyileşmesi için sağlık ekibi devreye girerken buz ve iğne tedavisinin uygulandığı ifade edildi.Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
En çok okunan haberler
AVRUPA'DAN FUTBOL

İşte Gattuso'nun yeni adresi

Balogun'dan ayrılık kararı

Jose Mourinho'dan 3 yeni transfer talebi

Alexander Sörloth'tan Juventus için; "Yorum yok!"

Leandro Trossard için dev teklif

Manchester City'de Maresca için 20 milyon euroluk anlaşma!

Jose Mourinho ayrılığa engel oldu: Gonzalo Garcia

Bayern Münih'ten Laimer için karar!

Inaki Pena'nın yeni adresi belli oldu!

Inter, Palestra transferinde sona yaklaştı

Al Ahli'den Thiago Almada için teklif
En çok yorumlanan haberler


















