Beşiktaş bu hafta Balıkesirspor maçını 2-2 berabere bitirdi ve 2 puan kaybetti. Beşiktaş böylece bu sezon UEFA Avrupa Ligi maçlarının ardından
oynadığı lig maçlarında 3.kez puan yitirdi. Siyah-beyazlılar geçen hafta da Liverpool ilk maçı dönüşünde Eskişehirspor deplasmanında 1-0 kaybederken
Partizan deplasmanı dönüşünde 7.haftada da SAİ K.Erciyesspor deplasmanında 3-2 yenilmişti.
ANKARA'DA İLK PUAN KAYBI
Beşiktaş bu sezon Süper Lig’de Ankara’da oynadığı maçlarda ilk kez Balıkesirspor karşısında puan yitirdi. Ev sahibi olarak çıktığı ve Osmanlı Stadında oynadığı M.Sivasspor maçını 3-2, Mersin İdman Yurdu maçını 2-1 kazanan Beşiktaş ayrıca Gençlerbirliği’nin ev sahibi olduğu maçı da 2-0 galip bitirmişti. Osmanlı stadına oynadığı Balıkesirspor maçını ise 2-2 berabere bitirdi.
Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Manchester City'de Maresca için 20 milyon euroluk anlaşma!

Jose Mourinho ayrılığa engel oldu: Gonzalo Garcia

Bayern Münih'ten Laimer için karar!

Inaki Pena'nın yeni adresi belli oldu!

Inter, Palestra transferinde sona yaklaştı

Al Ahli'den Thiago Almada için teklif

Roma'dan Greenwood için teklif hazırlığı

Nico Williams'tan geleceği için çarpıcı sözler

Thibaut Courtois: "Real Madrid'de bırakmak istiyorum"

Albert Riera'dan Bundesliga tepkisi!



















