Beşiktaş Teknik Direktörü Slaven Bilic, Çaykur Rizespor'a 1-0 mağlup oldukları mücadelenin ardından açıklamalarda bulundu.
İŞTE BILIC'İN SÖZLERİ...
"Maç sonunda şikayetçi değilim, hakeme medeni şekilde sorular sordum. Kötü oynamadık bugün, en azından kaybetmeyi hak etmedik. Rizespor'u tebrik ediyorum. Son 20 metrede kalite eksikliği yaşadık. Bazı pozisyonlar bulduk, 2 topumuz direkten döndük. Rizespor'un sadece penaltı pozisyonu var. Kaybettik"
"HAKEM ÜST DÜZEY DEĞİL"
"Pozisyonlar gayet açık, herkes gördü. Lualua kendini akıllı bir şekilde yere bırakıyor. Bizim verilmeyen penaltımız var. Hakem üst düzey bir hakem değilse, şikayetçi olamam. Yüksek standartta maç yönetmeye alışık değilse, şikayetçi olamam. Sarıyer'de oynayamıyoruz, çünkü üst düzey stat olması lazım diyorlar, ama hakem üst düzey olmuyor. Hakemi de suçlayamam"
Karakartal mobil uygulamasıyla spor haberlerine herkesten önce ulaşmak için tıklayın
Manchester City'de Maresca için 20 milyon euroluk anlaşma!

Jose Mourinho ayrılığa engel oldu: Gonzalo Garcia

Bayern Münih'ten Laimer için karar!

Inaki Pena'nın yeni adresi belli oldu!

Inter, Palestra transferinde sona yaklaştı

Al Ahli'den Thiago Almada için teklif

Roma'dan Greenwood için teklif hazırlığı

Nico Williams'tan geleceği için çarpıcı sözler

Thibaut Courtois: "Real Madrid'de bırakmak istiyorum"

Albert Riera'dan Bundesliga tepkisi!


















